Warsaw Alfresco Day 2018 – John Newton “Achieving Flow: Vision for Digital Enterprise”
published on 02.07.2018
John Newton, CTO and founder of Alfresco, speaking about "Achieving Flow: Vision for Digital Enterprise" during Warsaw Alfresco Day 2018 organised by Alfresco and BMS.
We would like to inform you that in order to provide the services available on our website, optimize its content, customize the website to your individual needs and personalize the advertisements displayed as part of external remarketing networks, we use information stored via cookies on your terminal equipment. We respect your privacy, so we allow you to choose your preferences regarding cookies. Use the "Accept all" button to enable all types of cookies, or the "Settings" button to make your selections and give your consents only to selected categories of cookies. You can revoke or change your consents at any time. Just select "Cookie Settings" in the footer of each of our subpages. For more information, see our privacy policy.
Cookies, which are categorized as essential, are stored on your device because they are needed for the safe operation of our website and its basic functions. They are always active and you cannot opt out of them. We also use cookies to help us analyze and understand how you use this site. These cookies are stored in your browser only with your permission and you can decide below whether we or our partners can use them.
Necessary cookies are used for proper operation of the site. Nie możesz ich wyłączyć, bo wówczas nasza strona po prostu nie będzie poprawnie działać.
CookieYes - Ta usługa służy do zarządzania przez Ciebie zgodami odnośnie plików cookies.
Google Test Cookie - To narzędzie służy do informowania systemu Google o tym, czy wyraziłeś zgody na cookie.
These tools allow us to collect statistical data about how Internet users use our site.
Google Analytics - We use this tool to collect statistical data, (based on the abbreviated IP address) about how web surfers use our site, such as: the number of users on the site, where users went to the site from, what tabs they visited, which ads they responded to, how long they stayed on the site.
Narzędzia te pozwalają nam wyświetlać Ci nasze treści lub reklamy w innych miejscach w internecie, w szczególności w sieci reklamowej Google oraz w mediach społecznościowych.
Google Ads - Ta usługa dostarczana przez firmę Google pozwala nam wyświetlać Ci reklamy w innych miejscach w internecie. Google zbiera informacje na temat tego, jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Google. My jako właściciel strony internetowej, nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię bezpośrednio zidentyfikować. Kierujemy reklamy do grup odbiorców o określonych przez nas cechach, np. osób, które już wcześniej odwiedziły naszą stronę.
Google Tag Manager - To narzędzie służy nam do zarządzania innymi skryptami śledzącymi z systemu Google.
LinkedIn - Dzięki tej usłudze możemy kierować reklamy w serwisie LinkedIn do grup odbiorców o określonych przez nas cechach, np. osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę lub z danej branży.
Facebook (Meta Platforms) - Za pomocą tego narzędzia Facebook zbiera informacje na temat tego, jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Facebooka. Facebook może też wyświetlać nasze reklamy innym użytkownikom tego portalu, którzy mają według portalu podobne do Ciebie zainteresowania i/lub profil. My jako właściciel strony internetowej, nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię bezpośrednio zidentyfikować.
Albacross - To narzędzie pozwala nam za pomocą adresu IP zidentyfikować firmę (przedsiębiorstwo), której użytkownik odwiedza naszą stronę.
Bazo.io - To narzędzie pozwala nam za pomocą adresu IP zidentyfikować firmę (przedsiębiorstwo), której użytkownik odwiedza naszą stronę.