Case Study: System centralny dla Money Makers S.A.
System Midas wspierający zarządzanie aktywami
Na potrzeby Money Makers S.A., spółki zarządzającej aktywami klientów indywidualnych, BMS zaprojektował system Midas wspierający zarządzanie aktywami oraz obsługujący klientów firmy. Firma Money Makers S.A. w lutym 2011 roku wprowadziła innowacyjną na polskim rynku usługę zarządzania aktywami dla klientów indywidualnych.
Analiza sytuacji
Money Makers S.A. od początku 2011 roku oferuje swoim klientom możliwość zarządzania aktywami już od 40 000 zł. Aby dotrzeć do tak dużej liczby klientów potrzebna jest bardzo rozbudowana wielooddziałowa struktura organizacyjna. Firma Money Makers zdecydowała się skorzystać z możliwości nowoczesnych technologii, aby stworzyć wirtualny oddział, w którym klienci mają dostęp do pełnego zakresu usług bez konieczności wychodzenia z domu i bez czekania w kolejkach – cały proces obsługiwany jest przez Internet. Nowatorska w tym obszarze jest również komunikacja z klientem bazująca na wideo-konferencjach. Aby świadczyć takie usługi szerokiemu gronu klientów konieczne było stworzenie dedykowanego, szytego na miarę systemu IT.
„Rozwiązania oferowane klientom przez Money Makers wyróżnia przede wszystkim niski próg wejścia, który około 30-krotnie poszerza grupę osób, dla których dostępne będzie profesjonalne zarządzanie inwestycjami czyli asset management. Usługi proponowane przez Money Makers to nowe możliwości inwestycyjne dla około 1,5 mln klientów indywidualnych, którzy dotychczas wolne środki mogli deponować na lokatach, w funduszach inwestycyjnych lub samodzielnie kupować akcje czy obligacje” – mówi Marc van der Ploeg, Partner Zarządzający Money Makers.
Wyzwania w projekcie
„Klient przyszedł do nas z wizją tego, CO chce osiągnąć, natomiast nie zostało jeszcze doprecyzowane JAK to osiągnąć. Od samego początku prac wiedzieliśmy, że będzie to bardzo wymagający projekt, w którym procesy biznesowe będą bardzo często ewoluowały, a dodatkowo działać będziemy w obszarze nowoczesnych technologii takich jak wideo-konferencje. Dzięki zastosowaniu adaptacyjnych metodyk prowadzenia projektu oraz ogromnemu zaangażowaniu Money Makers, udało nam się sprostać wymaganiom oraz wdrożyć system w terminie” – tak główne wyzwania komentuje Łukasz Baiński, kierownik projektu po stronie BMS.
Rozwiązanie
Ta strona korzysta z plików cookies i innych technologii śledzących do zbierania danych (m.in. adresy IP, inne identyfikatory internetowe) w dwóch głównych celach: by analizować statystyki ruchu na stronie oraz by kierować do Ciebie reklamy w innych miejscach w internecie. Kliknij poniżej, by wyrazić zgodę albo przejdź do ustawień, aby dokonać szczegółowych wyborów co do plików cookies. Możesz zawsze zarządzać swoimi zgodami klikając link w stopce strony. Więcej informacji znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Oto używane w naszym serwisie usługi, które mogą zapisywać na Twoim urządzeniu pliki cookies/tagi/inne narzędzia śledzące. Wybierz odpowiadające Ci ustawienia (domyślnie wszystkie cookies oprócz niezbędnych są wyłączone). Zawsze możesz do nich wrócić używając linku, zamieszczonego w stopce naszej strony.
W polityce prywatności znajdziesz więcej szczegółowych informacji o używanych przez nas plikach cookies.
Cookies niezbędne służą do prawidłowego działania strony. Nie możesz ich wyłączyć, bo wówczas nasza strona po prostu nie będzie poprawnie działać.
CookieYes - Ta usługa służy do zarządzania przez Ciebie zgodami odnośnie plików cookies.
Google Test Cookie - To narzędzie służy do informowania systemu Google o tym, czy wyraziłeś zgody na cookie.
Narzędzia te pozwalają zbierać dane statystyczne o sposobie korzystania przez internautów z naszej strony.
Google Analytics - Korzystamy z tego narzędzia do zebrania danych statystycznych, (na podstawie skróconego adresu IP) o sposobie korzystania przez internautów z naszej strony, np.: ilość użytkowników na stronie, skąd użytkownicy przeszli na stronę, jakie zakładki odwiedzali, na które reklamy reagowali, czas pozostawania na stronie.
Narzędzia te pozwalają nam wyświetlać Ci nasze treści lub reklamy w innych miejscach w internecie, w szczególności w sieci reklamowej Google oraz w mediach społecznościowych.
Google Ads - Ta usługa dostarczana przez firmę Google pozwala nam wyświetlać Ci reklamy w innych miejscach w internecie. Google zbiera informacje na temat tego, jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Google. My jako właściciel strony internetowej, nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię bezpośrednio zidentyfikować. Kierujemy reklamy do grup odbiorców o określonych przez nas cechach, np. osób, które już wcześniej odwiedziły naszą stronę.
Google Tag Manager - To narzędzie służy nam do zarządzania innymi skryptami śledzącymi z systemu Google.
LinkedIn - Dzięki tej usłudze możemy kierować reklamy w serwisie LinkedIn do grup odbiorców o określonych przez nas cechach, np. osób, które wcześniej odwiedziły naszą stronę lub z danej branży.
Facebook (Meta Platforms) - Za pomocą tego narzędzia Facebook zbiera informacje na temat tego, jak korzystasz z naszej strony. Dzięki temu możemy w przyszłości kierować do Ciebie spersonalizowaną reklamę w ramach narzędzi reklamowych Facebooka. Facebook może też wyświetlać nasze reklamy innym użytkownikom tego portalu, którzy mają według portalu podobne do Ciebie zainteresowania i/lub profil. My jako właściciel strony internetowej, nie gromadzimy danych pozwalających nam Cię bezpośrednio zidentyfikować.
Albacross - To narzędzie pozwala nam za pomocą adresu IP zidentyfikować firmę (przedsiębiorstwo), której użytkownik odwiedza naszą stronę.
Bazo.io - To narzędzie pozwala nam za pomocą adresu IP zidentyfikować firmę (przedsiębiorstwo), której użytkownik odwiedza naszą stronę.