Usługi testowania

Usługi testowania i wsparcie procesu zapewnienia jakości
Dostarczenie wysokiej jakości systemu informatycznego wymaga konstruktywnego podejścia do procesu testowania. Obecnie nie sprawdza się już koncepcja testów wyłącznie w końcowej fazie rozwoju oprogramowania, mająca na celu po prostu wykrycie jego błędów. W BMS rozumiemy, że Klient będzie w pełni usatysfakcjonowany dopiero otrzymując produkt wolny od błędów, ale także, a może przede wszystkim, maksymalnie odpowiadający jego potrzebom.

Co wyróżnia proces testowania w BMS?

  • Wiemy, jak ważne jest powołanie kompetentnego zespołu testowego, który pracę nad procesem testowym rozpoczyna już na etapie definiowania wymagań i dostosowuje go wraz z postępującym rozwojem produktu.
  • Bazujemy na wieloletnim doświadczeniu w przedsięwzięciach informatycznych różnej skali, złożoności i różnorodności.
  • Rozumiemy, jak ważna jest jakość wdrażanego produktu, termin jego dostarczenia oraz satysfakcja użytkowników końcowych.
Wyzwania podczas wdrożenia i testowania
Niejednokrotnie firmy decydujące się na wdrożenie produktu informatycznego muszą się mierzyć z następującymi wyzwaniami:
  • Nieefektywny wewnętrzny proces zapewnienia jakości, który wiąże się z nawracaniem błędów czy rozbieżnościami między funkcjonalnością systemu a oczekiwaniami użytkowników.
  • Potrzeba systematycznej weryfikacji produktu dostarczanego przez wykonawcę zewnętrznego.
  • Zapewnienie poprawnego współdziałania rozwiązań dostarczanych przez różnych wykonawców.
  • Szczególnie duży nacisk na wysoką jakość w przypadku produktów kluczowych dla renomy Klienta.

Oferta BMS

Aby zaadresować te i inne kwestie związane z obszarem testowania, proponujemy wsparcie naszych ekspertów w zakresie realizacji i koordynacji procesu zapewnienia jakości oprogramowania niezależnie od etapu przedsięwzięcia. Ponieważ zależy nam na jak najlepszym dopasowaniu oferty do potrzeb Klienta, gwarantujemy indywidualne podejście do każdego projektu.

  • Nasze wsparcie obejmuje konsultacje wraz z udostępnieniem samodzielnego zespołu doświadczonych i certyfikowanych testerów wraz z liderem (3-6 osób).
  • Zadaniem zespołu jest ścisła współpraca z użytkownikami oprogramowania, aby jak najdokładniej poznać dziedzinę biznesową oraz prowadzić testy także pod kątem zgodności z realnymi potrzebami użytkowników.
  • Niezwykle istotna jest także współpraca z dostawcą oprogramowania, mająca wykrycie błędów na możliwie najwcześniejszym etapie.
  • Do dyspozycji zespołu testowego pozostają architekci systemowi i QA, których ekspertyza może być pomocna do określenia optymalnego w danym projekcie procesu testowego, łącznie z jego warstwą techniczną, w tym budową środowisk testowych.
Zakres usługi