AVARO – zarządzanie i optymalizacja obrotu gotówką
Anna Cieślik:
Deutsche Bank Polska S.A.
W trakcie wdrożenia systemu AVARO w Deutsche Bank Polska S.A. zespół BMS wykazał się wielkim zaangażowaniem, dużym profesjonalizmem i szeroką wiedzą techniczną, które pozwoliły nam wspólnie osiągnąć cel, jakim było uruchomienie AVARO dla całej sieci Banku. System spełnia nasze oczekiwania, usprawnia codzienną pracę operacyjną setkom naszych pracowników w całej Polsce oraz stale przynosi istotne oszczędności w zarządzaniu gotówką. Z pełnym przekonaniem mogę polecić wybór AVARO jako systemu wspierającego procesy zarządzania gotówką. Jestem też przekonana, że wdrożenie systemu wykonane przez BMS będzie przeprowadzone sprawnie, profesjonalnie i zakończy się sukcesem.
Procesy centrali - sieć
- Akceptacja i korekty zapotrzebowań
- Generowanie prognoz i optymalizacja zleceń transportowych
- Zarządzanie zleceniami transportowymi
- Ewidencja gotówki w sieci banku
- Przeksięgowania
- Raporty operacyjne
- Czynności administracyjne
Procesy oddziału
- Tworzenie zapotrzebowań gotówkowych
- Obsługa statusów zleceń
- Zlecenia awaryjne
- Ewidencja gotówki w oddziale
- Raporty kasowe, protokoły różnic
Procesy centrali – klient korporacyjny
- Zarządzanie bazą klientów i ich lokalizacji
- Zlecenia zasileń gotówkowych
- Harmonogramowanie zasileń
- Ewidencja pakietów wpłat zamkniętych
- Przygotowanie danych do faktur
Procesy klienta korporacyjnego
- Składanie zleceń na zasilenia
- Harmonogramy zasileń
- Podgląd pakietów wpłat zamkniętych
Procesy firmy liczącej / transportowej
- Odbiór zleceń
- Odnotowanie realizacji zleceń
- Obsługa wpłat zamkniętych